ساخت استخر بتنی خانگی

اگر به دنبال دوام و ماندگاری بیشتری هستید ساخت استخر بتنی خانگی، فکر خوبیست. در زمینه ساخت استخر، انواع استخر از لحاظ جنس ساخت عبارتند از : استخر بتنی، استخر وینیلی، استخر پیش ساخته فایبر گلاس. استخر بتنی ، از قوی ترین و با دوام ترین استخرهاست، اما همچنین گران ترین نیز هست.

قابل تنظیم بودن شکل استخر های بتنی از بزرگترین مزیت های این نوع استخر ها به حساب می آید. در استخر های بتنی، اندازه، شکل و سایر ویژگی های استخر بر اساس انتخاب کاربر تعیین می شود و کاربر می تواند بنا به سلیقه خود هر شکل استخری را که می خواهد داشته باشد.

ساخت استخر بزرگ

ساخت استخر بزرگ، به روش بتنی بهترین پیشنهاد در ابعاد و مقیاس بزرگ است، اگر انتظار دارید استخر شما در این ابعاد با دوام باشد، سرمایه گذاری روی ساخت استخر بتنی، می تواند در طولانی مدت هزینه تعمیرات را کاهش دهد. یک استخر بتنی، با کیفیت و طراحی خوب به عنوان یک افزودنی دائمی زیبا و لاکچری برای نمای بیرونی یک خانه محسوب می شود و ارزش خانه شمارا بالا می برد.

درست کردن استخر خانگی

درست کردن استخر خانگی؛ یکی از انواع استخرها از لحاظ مکان ساخت، استخرهای خانگی، می باشد. این نوع از استخرها در محوطه خانه ساخته می شوند و از پر طرفدارترین آنها هستند. با ساخت استخر خانگی، میتوان از ورزش و تفریح بی نظیر شنا در خانه خود استفاده کرد و آرامش و سلامتی را برای خود و خانواده هدیه گرفت همچنین یک جز زیبا و لاکچری برای خانه به حساب می آید و ارزش افزوده بسیاری برای ملک به همراه خواهد داشت.

استخر سرپوشیده

استخر سرپوشیده، و استخر سرباز یکی از تقسیم بندی هایی می باشند که از نظر مکان جایگذاری، استخر را طبقه بندی می کنند. استخر سرپوشیده، برای مکان هایی که دمای هوا کم است و امکان ساخت استخر در فضای باز وجود ندارد انتخاب بسیار مناسبی می باشد. برای ساخت استخر سرپوشیده، علاوه بر هزینه های مربوط به احداث استخر باید هزینه های مربوط به ساخت فضایی که استخر در آن احداث شده است را نیز متحمل شد به همین خاطر استخر سرپوشیده نسبت به استخر روباز هزینه ساخت بیشتری دارد.

کنترل رطوبت استخر سرپوشیده یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد چرا که اگر رعایت نشود منجر به رشد کپک، باکتری‌ ها، ویروس‌ ها و قارچ‌ ها می شود و سلامتی را به خطر می اندازد. از مهمترین مزایای استخر سرپوشیده، می توان امکان شنا کردن در تمام طول سال و کمتر شدن هزینه های مربوط به سرویس و نگهداری استخر را نام برد.

استخر روباز

استخر روباز، یکی دیگر از انواع استخر می باشد که در زیبا سازی محیط باغ و ویلا بسیار موثر است و هزینه های کمتری نسبت به استخر سرپوشیده دارد. عدم نیاز به تهویه، رطوبت، سرمایش و گرمایش، بالا رفتن ارزش ملک، آفتاب گرفتن در فصل تابستان از دیگر مزایای این نوع استخر به حساب می آید.

مشاوره ساخت استخر

خدمات مشاوره ساخت استخر، توسط پیمانکار شامل این مراحل می شود: کارشناسان شرکت فنی مهندسی دریک، در ابتدا از محل مورد نظر شما بازدید کرده و از لحاظ احداث امکان سنجی می کنند. سپس تیمی از مهندسین برای نقشه برداری استخر، به محل مذکور اعزام می شوند و بعد از آن مهندسین معمار برای لکه گذاری ( فاز صفر) در محل حاضر می شوند. در مرحله بعدی مهندسین شرکت دریک، فاز یک که همان جانمایی نقشه استخرُ می باشد را مورد بررسی قرار می دهند و سپس نقشه های فاز دو آماده می شود که به این نقشه ها، نقشه های اجرایی می گویند.

در مرحله فاز دو نقشه های مربوط به سازه، برق، مکانیک، تاسیسات، نازک کاری معماری، آماده می شود و بعد از اتمام این مراحل و تایید شدن پلان ها، طراحی های سه بعدی و انیمیشن از استخر مورد نظر شما انجام می شود و شکل نهایی استخر شما را به نمایش می کشد. در صورت تمایل برای دریافت خدمات مشاوره ساخت استخر و عقد قرار داد با دریک تماس بگیرید تلفن تماس 09132456399

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *